Žáci 4. třídy se v hodině přírodovědy seznamovali s přírodninami
na školní zahradě a pak se z přírodnin pokoušeli sestavit své jméno.
Dne 24. 10. 2019 se 1. třída vydala s 2. B po stopách hastrmana, který se ukrývá ve školním jezírku. Aby si žáci vůbec představili, jak takový hastrman vypadá, museli pomocí kamínků, listů, větviček a dalších přírodnin hastrmana společně vytvořit. Žáci byli rozděleni do skupin podle tříd. Po vytvoření hastrmana se 2. B stala pomocníky na hastrmanově stezce, která vedla k pokladu a kterou měli projít žáci první třídy. Plnili 10 úkolů, které byly rozmístěny v okolí naší školy. Když tuto stezku prvňáci prošli, společně s druháky pak nalezli zmíněný poklad, který si museli vyzvednout ve třídě. Vyzvednutí ale nebylo tak jednoduché. Druháci museli předvést nacvičenou pohádku, kterou naučili i prvňáky a ti ji také předvedli. Poté ještě museli společně splnit několik úkolů, a když je splnili, dostali se konečně k pokladu. Každý žák dostal malou odměnu. Tento projektový den se velmi vydařil a žáci se při něm naučili spolupráci. Prvňáci díky projektu poznali své starší spolužáky a leccos se od nich naučili.
'); } ?>